مرحله 4 نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا چگونه آن را درمان

پزشکان همیشه دیالیز برای مردم توصیه در مرحله 4 بیماری کلیه، اما در واقع برای افرادی که در این مرحله آنها می توانند برخی از گزینه های دیگر به جای دیالیز داشته باشد. از آنجا که در مرحله 4، هنوز هم وجود دارد برخی از باقی مانده عملکرد کلیه، اگر آن را می تواند بهبود یافته بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز و یک زندگی با کیفیت داشته باشد. پس چگونه برای درمان بیماری مرحله 4 کلیه سطح کراتینین بالا؟
چرا افراد مبتلا به بیماری های کلیوی خواهد سطح کراتینین بالا؟
کراتینین زباله از سوخت و ساز بدن عضلانی است و آنها باید از طریق گلومرول کلیوی تصفیه شده و سپس توسط ادرار تخلیه می شود. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی خواهد اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا است. که میانگین است یک بار کلیه آسیب دیده، کسانی که علائمی مانند کراتینین بالا رخ خواهد داد.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و درمان این بیماری؟
از بالا ما می توانید بدانید که کراتینین بالا توسط آسیب کلیوی cuased، بنابراین اگر شما می خواهید آن را کاهش، بهترین راه این است که تعمیر کلیه خسارات است. با عملکرد کلیه imoproved، سطح کراتینین بالا خواهد بود grasually کاهش داد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده بهبود است. در این روش درمانی بر traditioanl پزشکی گیاه چینی بر اساس و با هدف اختلال صحیح کلیه است. با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض کمی، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.
با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، افراد مبتلا به بیماری های کلیوی مرحله 4 و سطح کراتینین بالا می تواند یک زندگی با کیفیت داشته باشد. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: